Politica de confidentialitate
Informarea corecta a utilizatorilor acestui site este importanta pentru noi, motiv pentru care o sa explicam in cele ce urmeaza, care sunt datele colectate de la dumneavoastra, cum vor fi folosite aceste date, scopul utilizarii acestora si care sunt drepturile dumneavoastra in acest context.
Hello Class SRL (denumita in continuare Hello Class), cu sediul in Bulevardul Ghencea, nr. 43 B - Ghencea Business Center, etaj 2, sector 6, Bucuresti, inregistrata la ONRC sub nr. J40/13356/2016, CUI 36621785, in calitate de proprietar si administrator al site-ului www.helloclass.ro, respecta confidentialitatea si securitatea prelucrarii datelor cu caracter personal ale fiecarei persoane care acceseaza acest site. Prin urmare, am depus toate diligentele in sensul alinierii prevederilor Regulamentului UE 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (GDPR), sub toate aspectele legale introduse in noua reglementare, cu respectarea principiilor referitoare la datele cu caracter personal.
Prin date personale ne referim la orice informatie care ne poate duce, direct sau indirect, la identificarea unei persoane. Sunt incluse in date personale: numele, numarul de telefon, adresa de email, browser-ul folosit pentru accesarea site-ului, adresa IP sau informatii primite prin cookie-uri.
Ce informatii prelucram
Scopul nostru este de a respecta noile reguli de protectie a datelor cu caracter personal. Asadar, va promitem ca siguranta datelor personale ale dumneavoastra este o prioritate pentru noi. Cu toate acestea, transferul de date prin Internet pot, in principiu, sa aiba lacune de securitate, asadar protectia absoluta nu poate fi garantata. Din acest motiv, fiecare persoana vizata are libertatea de a ne furniza date cu caracter personal prin mijloace alternative, de ex. prin telefon sau in scris.
Deoarece dorim sa va oferim o privire de ansamblu asupra detaliilor, mai jos va vom enumera care sunt datele prelucrate. Consideram ca acest lucru ne va permite sa va furnizam informatiile intr-o forma transparenta, usor de inteles si usor accesibila intr-un limbaj clar si simplu. De aceea, am grupat datele prelucrate in mai multe categorii, dupa cum am considerat ca informatiile sunt mai usor de inteles.
Datele cu caracter personal pe care le prelucram la simpla vizita pe site-ul nostru
Cand accesati site-ul nostru, colectam informatii despre vizita dumneavoastra pe site:
- Informatiile despre browser-ul folosit si sistemul de operare;
- Datele de conexiune - ora, data si durata utilizarii site-ului nostru, site-ul/platforma din care ati accesat site-ul nostru, adresa IP corespunzatoare.
Aceste informatii sunt colectate prin folosirea cookie-urilor sau a altor tehnologii de similare, pentru a va afisa paginile site-ul nostru. Ne rezumam doar la colectarea datelor necesare pentru a ne asigura ca respectam principiul minimizarii datelor. Pentru informatii suplimentare, va rugam sa consultati Politica de utilizare Cookie-uri.
Datele cu caracter personal prelucrate atunci ne contactati sau completati formularul de inregistrare
Pentru a rezerva un loc sau pentru a va putea inscrie la o activitate prezentata prin intermediul site-ului nostru, este necesara completarea datelor cu caracter personal pentru a ne comunica solicitarea dumneavoastra. Fara aceste informatii nu putem sa va contactam si sa va transmitem oferta si informatiile necesare pentru pentru rezervarea locului. De asemenea, ne sunt necesare datele dumneavoastra pentru finalizarea inscrierii.
In situatia in care doriti sa va angajati in cadrul centrului Hello Class si doriti sa faceti parte din echipa, vom prelucra acele date necesare in procesul de angajare, respectiv date de identificare (nume complet, sex, data nasterii), date de contact (numar de telefon si adresa de e-mail), precum si orice alte date pe care ni le aduceti la cunostinta prin CV-urile pe care ni le furnizati prin depunere sau transmitere in format fizic la sediul nostru si/sau electronic prin e-mail.
Datele de analiza si performanta
Ne straduim in mod constant sa ne imbunatatim serviciile, iar pentru pentru asta folosim date in scopuri analitice, pentru a va furniza o experienta de navigare cat mai placuta, transformand site-ul nostru intr-unul mai usor de utilizat. Datele colectate si prelucrate in acest sens, nu servesc la identificarea personala a utilizatorilor individuali. Vor fi colectate date anonimizate sau pseudonimizate.
Din cand in cand desfasuram campanii de publicitate online pentru informarea dumeavoastra in legatura cu produsele si serviciile pe care le oferim si/sau despre articolele publicate pe site. In acest context folosim ca retea de publicitate platforma de cautare Google.
Pentru informatii suplimentare despre cum folosim datele analitice, va rugam sa consultati Politica de utilizare Cookie-uri.
Scopul prelucrarii datelor si temeiul legal
In privinta datelor pe care ni le oferiti voluntar prin completarea si trimiterea formularului aferent sau prin contactarea noastra in orice mod, temeiul legal este „pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate inainte de incheierea unui contract” (art. 6 alin. 1 lit. b din Regulamentul UE 679/2016).
Atat potrivit legislatiei actuale, cat si potrivit GDPR, consimtamantul dumneavoastra nu este cerut in situatia in care prelucrarea este necesara pentru efectuarea de demersuri pentru incheierea unui contract, indeplinirea unei obligatii legale sau interesul legitim.
In privinta datelor pe care le colectam automat prin folosirea cookie-urilor sau a altor tehnologii similare, temeiul pentru prelucrare este consimtamantul. Odata cu accesarea site-ului, va dati in mod valabil consimtamantul asupra prelucrarii.
Perioada de retentie si transferul datelor
Vom stoca datele dumneavoastra pentru o perioada de 2 ani de la ultima interactiune sau le vom sterge daca vom considera ca aceste date nu ne mai sunt necesare.
Ca regula generala, vom sterge datele dumneavoastra personale atunci cand acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile in care au fost colectate sau cand va retrageti consimtamantul in situatia in care prelucrarea datelor dumneavoastra se intemeiaza pe consimtamant. Reprezinta exceptii de la aceasta regula cazurile in care prelucrarea datelor personale este necesara in baza unor prevederi legale sau daca suntem indreptatiti sa continuam respectiva prelucrare. De asemenea, datele dumneavoastra personale vor putea fi pastrate de catre noi pentru o perioada mai mare fata de cele indicate anterior, numai in acele situatii in care stergerea imediata a acestora ar necesita suprascrierea sistemelor noastre de back-up si recuperare in caz de dezastru.
Ca regula generala, datele dumneavoastra nu vor fi transmise catre terti, cu exceptia cazurilor in care suntem obligati prin lege sa procedam astfel sau daca transferarea datelor este necesara pentru a implementa relatia contractuala ori daca ne-ati acordat consimtamantul expres pentru a putea transfera datele dumneavoastra.
Punem accent pe prelucrarea datelor dumneavoastra in cadrul UE/SEE. Totusi, este posibil sa utilizam si furnizori de servicii care prelucreaza datele in afara UE/SEE. In aceste cazuri, ne asiguram ca destinatarul stabileste un nivel rezonabil de protectie a datelor inainte de a-i transmite informatiile dumneavoastra identificabile personal. Aceasta inseamna ca este realizat un nivel de protectie a datelor prin contracte standard U.E. sau prin intermediul unei decizii privind caracterul adecvat comparabila cu standardul din cadrul UE.
Drepturile dumneavoastra
In privinta informatiilor identificabile personal referitoare la dumneavoastra, aveti urmatoarele drepturi:
- Dreptul de acces (conform art. 15) inseamna ca aveti dreptul de a obtine o confirmare din partea noastra ca prelucram sau nu datele cu caracter personal care te privesc si, in caz afirmativ, acces la datele respective si la informatii privind modalitatea in care sunt prelucrate datele.
- Dreptul la portabilitatea datelor (conform art. 20) se refera la dreptul de a primi datele personale intr-un format structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat si la dreptul ca aceste date sa fie transmise direct altui operator, daca acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic.
- Dreptul la opozitie (conform art. 21) vizeaza dreptul de a te opune prelucrarii datelor personale atunci cand prelucrarea este necesara pentru indeplinirea unei sarcini care serveste unui interes public sau cand are in vedere un interes legitim al operatorului. Atunci cand prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct, ai dreptul de a te opune prelucrarii in orice moment.
- Dreptul la rectificare (conform art. 16) se refera la corectarea, fara intarzieri nejustificate, a datelor cu caracter personal inexacte. Rectificarea va fi comunicata fiecarui destinatar la care au fost transmise datele, cu exceptia cazului in care acest lucru se dovedeste imposibil sau presupune eforturi disproportionate.
- Dreptul la stergerea datelor (dreptul de a fi uitat) (conform art. 17) inseamna ca ai dreptul de a solicita sa iti stergem datele cu caracter personal, fara intarzieri nejustificate, in cazul in care se aplica unul dintre urmatoarele motive: acestea nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; iti retragi consimtamantul si nu exista niciun alt temei juridic pentru prelucrare; te opui prelucrarii si nu exista motive legitime care sa prevaleze; datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal; datele cu caracter personal trebuie sterse pentru respectarea unei obligatii legale; datele cu caracter personal au fost colectate in legatura cu oferirea de servicii ale societatii informationale.
- Dreptul la restrictionarea prelucrarii (conform art. 18) poate fi exercitat in cazul in care persoana contesta exactitatea datelor, pe o perioada care ne permite verificarea corectitudinii datelor; prelucrarea este ilegala, iar persoana se opune stergerii datelor cu caracter personal, solicitand in schimb restrictionarea; in cazul in care Hello Class nu mai are nevoie de datele cu caracter personal in scopul prelucrarii, dar persoana i le solicita pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta; in cazul in care persoana s-a opus prelucrarii pentru intervalul de timp in care se verifica daca drepturile legitime ale operatorului prevaleaza asupra celor ale persoanei respective.
Daca aveti intrebari sau nelamuriri cu privire la prelucrarea datelor tale sau doriti sa va exercitati drepturile legale in legatura cu datele pe care le detinem sau daca aveti ingrijorari cu privire la modul in care tratam orice problema de confidentialitate, ne puteti scrie la adresa de e-mail: or.ssalcolleh@opd
Ne vom asigura ca sunt luate masurile adecvate pentru a raspunde solicitarii dumneavoastra fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in termen de 30 (treizeci) de zile de la primirea cererii. Informatiile vor fi furnizate pe cale electronica, daca este posibil, cu exceptia cazului in care solicitati in mod expres transmiterea in scris.
Modificari ale acestei politici de confidentialitate
Este posibil sa modificăm din cand in cand aceasta politica de confidentialitate, pentru a reflecta modul in care procesam datele dumeavoastra. Când vom face acest lucru, vom publica aceste modificări pe aceasta pagina, astfel încât să aveți întotdeauna acces la detalii despre informațiile pe care le colectăm si prelucram, precucum și în ce circumstanțe le utilizăm. Orice astfel de modificare va intra în vigoare de la publicarea noii versiuni pe site-ul nostru.
Cea mai recenta actualizare: mai 2018.